Begm Tekrar tekrar belirteyim uzuntum insanların tavırları dost gibi görünüp düşman gibi davranan birinin sevincini kursağında bırakmaya igrasayan insanlara üzüldüm ben sonuçta hamilelik hassas bı dönem ve herkesin kendine göre belli başlı sağlık problemleri oluyo yorucu bı dönem,ben sukretmesini de dua etmeside sağlıklı olmanın ne kadar değerli olduğunu bilen,evladin tırnağını dahi yaratmaya gücümüzün yetmediğini bilen bilinçli bı bireyim bu dünyada herkes kalbinin ekmeğini yesin🙏🙏