Naylonbranda Bana da dediler canım cinsiyet ayrımı değil yanlış anlaşılmasın, gönlümden erkek bebek geçiyordu, rabbim nasip etti çok şükür. erkek çocuk dedi doktor da inadıma kız olur doktorlara hemen inanma belli olmaz deyip durdular, kız istesem erkek diyecekler yani eminim. Çok takılmamak gerek şu an 33. Haftamızdayız 🥰