Esrelf Kızlar nst de kasılma 20 lerde çıkıyor. 20 çok mu ciddi bir kasılma oluyor? Bu kasılmaları azaltmak için önerileriniz varmı? Adalat 30 mg başladı doktorum kasılma oldukça al dedi , tamamen engelliyor mu kasılmaları?? 28. Haftadayım.
Esmaal Esrelf bende aynı durumu yaşadım canım.sancım çıkmıştı ama ben hiç farketmedim sancıyı.bana da adalat verdi doktorum kullanıyorum her gün düzenli olarak.perşembe günü kpntrolüm vardı sancı çıkmadı çok şükür.ama bana ciğer geliştirici iğnede yapıldı
Busraaytac Esrelf canım nstde 20 sancı çıkması çok yüksek değil benimde öyle çıkıyor zaman zaman ama doktor bu bişey değil diyo çünkü doğumu başlatan sancılar 50den başlar öyle yükselir. Adalatı kullan bende kullanıyorum kasılmayı önlüyo
deryam2687 Esrelf benimde oldu aynı süreçteyiz canım.. Adalat hergün kullanıyorum.. 20 lerde çıkması çok yüksek değil ama erken başlamış oluyor doğum süreci..erken doğum için uzatabildiğimizi uzatıcaz artık
prensleriminannesii Esrelf benimde 3 gündür 100 lerde inmiyor bi türlü 4 saatte bir kasılmalar için nitracart alıyorum 2 gece hastanede yattım şuan evdeyim nst takibi yapılıyor hergn
Mehin Mehin ben azeriyim cnm. Bizim ilaclarla sizinkiler fark isim olarak. Yani soylesemde bilmezsin)
GecesMom Esmaal aynı şekilde bende. Ultrasonda görmüştü kasılmayı 18. Haftada şimdi daha iyiyim çok şükür 27+4
Esrelf Busraaytac teşşekkür ederim canım. Adalatı düzenli mi kullanıyorsun? Bana kasılman olursa al dedi.
Esrelf deryam2687 evet inş. Canım. Benim zaten rahim ağzı yetmezliğim var birde bu kasılmalar çıktı. 😔
Eses prensleriminannesii 4 saatte 1 1 tane mi alıyorsunuz acaba ne kadar böyle kullan dedi doktorunuz . Bana 8 saatte bir al dedi .
Busraaytac Esrelf evet canım düzenli kullanıyorum hatta ben 60 mg alıyorum benimde kasılmalarım 20lerde çıkıyo arada ikiz hamilelik diye heralde mg böyle verdi.
Ozgefe Esrelf 20 gayet düşük benim kasılmalarım doğumdan bir saat öncesi 75-80i buldu bir saat içinde doğum yaptım normalde 35-40ı buluyodu
Esrelf Ozgefe canım daha 28 deyim ama ben. Bebişim küçük. 34 haftadan sonrası olsam korkmamda. İnş benimde düşer.
Mervetemel Esrelf 35 haftadayım benimde kasılmalar 20 30 arasında soda içiyorum iyi geliyo benim nisanda geldi ama doktor git dinlen fazla yorma kendini bebek ne kadar anne karnında haftsini tamamlarsa o kadar iyi dedi yolladı
Ozgefe Esrelf öylemi inşallah düşer inşallah zamanında doğar bebişin allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin❤ Ben oğlumu 41.haftada sezeryan doğum yaptım kızımda 11 gün önce 36 haftalık doğdu 33 haftalıkken kasılmalarım sancılarım başladı iki üç günde bir nstye gidiyodum ama sağlıklı çok şükür küveze bile girmedi kızım aslında 23 nisanda doğcaktı doğum günümde gelmek istedi☺
TugbaLafci Esrelf canım Benimde o haftalarda 20 lerde çıkıyodu şimdi 34 haftlaığım 30-40 o gördüğüm oluyo bilemedim
Mervetemel Esrelf evet canım soda içip biraz dinlenince geciyo bende kansızlık olduğu için bebeğinin kalp atışları yukseliyo nrd ye girdim kasılma oldukça bebegin kalp atışları 200 oldu
ozgesoy28 Esrelf benim 40 60a çıktı canım banada adalat 30 verdiler 30. Haftamda erken doğum tehlikesi de var onu engelliyor 35. Haftaya geldim çok şükür kasılma su kesesini patlatırmış