Esraugur2310 gerçekten isim konusu zor içimize sinsin istiyoruz bide derdim ki asla çift isim koymam çok zor oluyor diye haha şimdi iki isim koyucam yaşlılar içinde ikisi birbirinden zor 😂 ama olsun önemli olan benim ve babasının beğenmesi siz ne beğeniyorsanız içinize siniyorsa o bence