Sedaaa16 Herkese merhaba 10 haftalik hamielyim kefir iciyorum ama sadesini icmedim eker markasının elmali tarcinli kefirini iciyorum zarari olmaz dimi ne kadsrda ols akatki maddesi vardir maa kefirin cok faydlai oldugunu biliyorum
_Koncuy_ Sedaaa16 canım sadesi dışında diğerlerinde katkı maddesi olduğu için önerilmiyor hamilelikte
_Koncuy_ Sedaaa16 Tarçını da çoğu gebe doğumu başlatsın diye kullanıyormuş, ilk haftalar da da düşük riski yaratıyormuş
Behll_drl Sedaaa16 canım ben de 22. haftadayım ilk haftalardan beri her gün büyük bi bardak sade kefir içiyorum. Ben muzla beraber içiyorum genelde ikisi de çok faydalı beraber tüketince muzdaki şekerin kana daha dengeli geçmesini sağlıyor ve şekeri yükseltmiyor tavsiye ederim