2 senelik evliyim . 2 defa kürtaj oldum . bu ay korunmayı bıraktık .adetime 10 gün var . ayağımı burktum ayak grafisi çektirdim . sonradan gebe olabileceğim aklıma geldi . çok korkuyorum bı sorun olur mu? gebelik süresince radyasyon alan oldu mu? sorun oldu mu?