Merhaba kızlar☺Aslında 27nisan da sezeryan olucaktm ama dün gece tansiyonum aniden yükseldi doktorumu aradık acil hastaneye cagırdı ve hemen doğuma aldı.ameliyat sırasında 18e kadar yükseldi tansiyonum ama çok şükür kızımı aldılar hemen su an küvezde oksijen veriyorlar adapte olmaya calısıyor inş 1-2saate yanıma verecekler dua edin🙏 37+3 te 3190 gram dogdu 🙏bende 2kere kalktm yürüdüm biraz agrım var ama olucak o kadarda.darısı tüm bekleyenlerin basına inş🙏