SeydaK-70 Annelerim, hamilelikte kendinizi çirkin hissediyor musunuz?? Ben kilo da alınca çok etkilendim bakıp bakıp bu ben miyim diyorum. Bunu nasıl atlatabilirim? Bebişim kız. 30 haftalık hamileyim şu an ama uzun zamandır bunu hissediyorum.
Anneyim SeydaK-70 evet bende hamile kaldıgım dan beri hep çirkin hissediyorum kendimi kilo aldım bacaklarım ayaklarım şişti yüzüm boyum bolgem her yerimden sivilceler cıktı 29+1 olduk daha 😔
Babyveannesi SeydaK-70 canım benimde yüzümden yağ fışkırıyor resmen sivilce bastı bende çok çirkin hissediyorum benim bebeğimde kız
minik10eller SeydaK-70 ben de oburikse döndüm diyip kendimle dalga geçiyorum. Bacağımdaki çatlaklara bakıyorum ve hamile olduğum için Allah’a şükrediyorum. Bu hayattaki en güzel şeyi yaşadığımız için dünyanın en güzel insanı da biziz bence🥰
EsraUmt Tugce1803 bana da şimdilik sadece normal hamilelik kilolarım var meme popo ve kilo aldım sadece karnım normal hamile karnıma😊😍
M_N_R SeydaK-70 29+4um.Ben fazla kilo almadim ama normal olarak karnim buyudu.Kalcam but kismim buyudu🤦♀️🤦♀️Eşim tombul karim diye seviyo beni🤦♀️😂(gulsem mi aglasam mi bilemiyorum)kilo aldim beni beyenmiyosun artik diyoeum arada oda sen her halinle guzelsin diyo.Evlendigimzden beri kilo al kilolu daha guzle falan diyodu zaten.Hamilelikdem sonra diyet spor falan ne varsa yapip zayifliycam in şe ALLAH.Bebişlerimiz iyi saglikli olsunda kilo hall olur.Sende canini sıkma.Zayiflarsin yine eski haline donersin.Bu surec.Tadini cikar bu mucizenin😍🌸
Pinkyellow SeydaK-70 bende kendimi taniyamiyorum çok sinir oluyorum aynaya bakmak istemiyorum ama benimki yüzüm aşırı zayıfladığı için oğlum olcak Allah’ın izniyle niye böle oldum bilmiyorum 😞
Yaman SeydaK-70 bnde de hic bi degisme yok annemler cevrem hic degismedin diyor 35+5 im vnde bi degisme görmüyorum ztn kiloda cok almadim🙂
bebegim_28 SeydaK-70 ben 😁 bi de ev taşıma felaşındayız ev temizliğini de bıraktım Allah’a emanet gidiyorum evim kirlendi kendimi bakımsız hissediyorum bi an önce evime yerleşip bakım yapmak istiyorum nedendir bilmem evim kirleninve kendime de bakım yapasım gelmiyor 🥴🥴
Sanslikedi17 SeydaK-70 Gebeliğimin ik aylarındandayım bende de var 50kilo bile olamayan ben 57kiloyum kürtaj oldum ocakta ondan sonra kilo aldım üzerine birde hamile kalınca şuan bile köyü hissediyorum ki karnım çok az var umarım depresyona girmem.
SeydaK-70 Ne yapmalıyız peki?? Nasıl iyi ve güzel hissedebiliriz sizce ?? Acaba saç makyajla dolaşsak hep faydası olur mu?
Blk123 SeydaK-70 kız bebişlerine hamile kalanların yüzleri döküyo çirkinleşiyolar falan diyolar ama aksına benm cildim parladı sanki dökme falan hiç birşy yok şunalık ilerde nolur bilmiyorm tabi 😏
Blk123 SeydaK-70 bi kaç kendini bilmez patavatsız çok çirkin olmuşsun horlaşmışsın diyolar qeriye kalan çok yalışmış hamilelik sana diyo hiçte birini umursamıyorm çünkü kilo dışında bi değişiklik görmüyorm ben oda normal şu süreçte
Degisken Belki çok güzel değilim ama 90 kilo iken de 60 kilo ikende hamileykende kendimi çirkin hissetmedim.
Mnkannesi Yüzünde lekelenmeler oluşan varmi hanimlar benim alnimda ve yanaklarimda koyu lekeler olustu🤦♀️