Sebu canım dogum icin yatış yapıldığında genelde hastanenin kendi elbiseleri oluyor onlari giydiriyorlar size hastane cantasina koyacağınız şey dogum sonrasi icin onu da siz hangisinde daha cok rahat edeceginizi dusunuyorsaniz onu alin ben alt ust gecelik pijama takimiyla daha cok rahat ettim elbise tarzi gecelikler yukari toplanip durdugu icin dogumdan sonra zaten bir yada iki kere alttan muayne oluyorsun o kadar