asimmela Merhaba kızlar hamilelikte saçını kesip boyatan var mı ben 4 buçuk aylık hamileyim doktoruma sordum bitkisel boya kullanabilirsin dedi ama ben kararsizim sizin düşünceniz nedir
Minikheyecan Ben ilk gebeliği de 24. Haftadan sonra ben yaptırdım dip boya yaptırmadım ve kesim yaptırdım. Çok şükür r sıkıntı yaşamadım ama boya zorunlu değil ise yaptırmamak daha iyi tabi.