Merve_nuri gerçekten benim de öyle. Hamileliğimin başından beri ne bulantı ne kusma ne yorgunluk hiçbir sıkıntım olmadı. Ama 34.haftamdan sonra yani geçen haftadan beri kasık ağrısı, vajina ağrısı, bebeğin aşağıya baskısı, ağırlığı. Şimdiden; zamanı gelse de doğsa diyorum. Bebeğin kıyafetlerinin yarısını yıkadım yarısı kaldı. Bide bunların ütüleri var, nasıl yapacağım bilmiyorum 😫
evi temizleteceğim, odası gelecek… Birsürü işim var hepsi gözümde büyüyor 😣