Caglaaa14 tugce0606 ben önden düğmeli elbise giymeyi düşünüyorum ama bilemedim 1 saat mesafe var evle hastane arası bizim
selamas tugce0606 elbise ile döndüm eve. Ama ayaklarım çok şiştiği için terlik götürmediğime pişman olmuştum ayakkabıma zor sığdı ayaklarım
Matmazelll tugce0606 ben geldiğim kıyafetle çıktığım kıyafet aynıydı altımda tayt bol bi bluz spor ayakkabı çıktığımda aynılarını giydim. Bu sıcaklarda elbise ve terlik tercih edebilirsin önü açılmalı hem raha emzirirsin