Merhaba güzel anneler;
Toksoplazma testi için hastaneye geldim. Tekrar bi ultrasona girmek istedim. (Kendi doktorum yoktu. Mecbur baska doktor ilgilendi) kalp atışlarını duydum bebeğimin. 6 hafta 4 gün olarak gözüküyor son adet tarihime göre. Fakat doktor kesesi biraz küçük görünüyor dedi. 6 haftalıkmış gibi dedi. Sonuç olarak kötü bir durum mu diye sorduğumda 1 2 hastamda ilerleyen zamanlarda bebeğin kalbi durmuştu dedi fakat bu sizde de olacak diye bir şey yok dedi. Kese küçükken kalp atışlarını bile duymak önemli dedi. Sizde de böyle bişey oldu mu? Yaşayan bilen anneler