Merhaba anneler, 17 haftalık hamileyim. Artık çatlak kremi kullanmaya başlamak istiyorum. Cildim yapı olarak çatlak oluşumuna çok müsait 🙄 bu yüzden iyi ve faydalı bir krem kullanmak istiyorum. Lierac’ın çatlak önleyici jelini kullanmak istiyorum bu ürünü kullanan var mı