Canım dualarım seninle o korkuyu öyle iyi biliyorum ki, doktor kalp atışı var dediğinde öyle bi nefes almıştım ki, doktor bile gülmüştü 😂 neden kendini bu kadar strese sokuyorsun bir şey olmayacaksa da stresten zarar vereceksin bebeğe demişti. Rabbim seni o kapılardan güle güle girip yine güle güle çıkmanı nasip etsin🤲🏻
İyi haberlerini bekliyorum, buraya da yaz olur mu?