Merhaba kızlar Ben aslında 30 haziranda doğum tarihi almıştım. 39+2 olacaktı. Ama doktorum hafta sonu şehirdışında olacağından sancım suyum gelirse hastanenşn tanımadığım nöbeti doktoru geleceğini söyleyince cuma günü kontrole gittiğimde alma kararı aldık. Çünkü karın altımda 2 gündür ağrı ve bel ağrısı yoğunlaşmıştı bende riske atmak istemedim. Her neyse eve gelip eşyalarını alıp geri hastaneye gidip yatışımı yaptık, odada damar yolu açıldı elime ve beklemeye başladık. 7 gibi ameliyathaneye indirdiler tabi ben korkudan tir tir titriyorum kafamda her an genel anesteziye dönmek var. Ameliyathane tertemiz geniş ve büyük ekranda youtube den açılmıs şarkılar vardı görünce bir rahatladım orada olan 4 5 kişi çok güler yüzle karşıladılar ve gerginliği azaldı baya bir motive ettiler. Kendi doktorum geldi anestezi uzmanı geldi. Belimden iğne yaparken çene boyuna yapıştır omuzlarını aşağı indir azda öne eğil dedi ama sakın kıpırdama, sıçrama ki hemen noktaya ulaşalım dedi. Tabi iğneyi sokar sokmaz ben zıpladım yapamadı. Sonra bir daha denedik bu sefer kendimi tuttum kıpırdamadan, içimden hep ‘tamam şimdi bitecek oğluna kavuşacaksın sakin ol 1 dk lık işlem’ diyip sakinleştirdim ve tamaaam oldu dedi doktor. O kadar hafif bir iğne ki arkadaşlar korkmayın benim gibi. İnanın damar yolu daha çok acıyor. Bu kadar mı? Dedim inanamadım 😅 sonra kalcam dan aşağı inen bir sıcaklık hissi. Uzandım masada. İlaçlar serumla verilmeye başlandı ve uyuşmuştum artık bana çiş torbası hortumu(sonda) takılmış hissetmedim bile sordular ve uyustuğum belliydi. Başladılar ameliyata graam bir acı yok sadece sedyede sallanıyor muş gibi bir his vardı. Bir anda baktım ve bebeğimin o güzel ağlama sesi. Yine şok oldum ne cabuk dedim getirip yanağıma koydular orda bir duygu seli. Oğlumu götürdüler hazırlamaya, benide diktiler ama sıfır acı sıfır his. Konuda konuda bitirdik. Ve odama çıkarıldım. Çoook güzeldi. Ayrıca KURTKÖY- ÖZEL ADA TIP HASTANESİNDE doğurdum inanılmaz güzel, sakin bir hastane. Az insan, Özel ilgi harikaydı. 6 saat sonra sonda çıkardılar hemşireler ve bacak uyuşukluğum geçtiği için ilk yürüyüs ayağa kalkarken çok zorlandım en büyük acı orada yaşanıyor bence. 2 saatte bir kalkıp yürüyüs yapmamın iyi olacağını söylediler bende gece boyu elimden geldiğince yürüdüm ilkinden sonrası kolay arkadaşlar. 2 gün hastanede kalıp taburcu olduk. Bu arada sabahları aç karnına kahve içtim, kayısı hoşafı yedim tuvalete rahat çıkmak için. Serüven bu kadardı. Hiç korktuğun gibi değil. Burda öyle şeyler okuyoruz ki heycan yapmayın. Spinal kesinlikle tavsiyemdir. Sonuç olarak 3. Günümüz ve biz oğlumla evdeyiz çok şükür 🙏Allah sizleride ağrısız acısız kurtarsın, evlatlarınızı sağlıkla elinize alın inşallah kızlar 💙😘😘🥰 sormak istediğiniz sorularınızı sorabilirsiniz ve bir dua ederseniz çok sevinirim 🙏🙏😊😊