Seyda123 ben ilk hamileliğimde 2 kez kestirdim inan kızım çok zeki akranlarına göre doğduğundan beri hep ilerde gidiyor, şimdiki hamileliğimdede kestirdim bence bunlar batıl şeyler inanma kestir cnm değişiklik iyidir saçla uğraşmak terapi gibi, seni mutlu eder dolayısıyla bebişide 😊