rmys_06 Bebeg marka keten beşik deneyen kullanan var mı arkadaşlar memnun kaldınız mı ? Anne yanı olarak ilk onu almayı düşünüyorum ..
rmys_06 Henza büyük ahşap beşikte alacağım zaten odası için bunu ilk olarak düşünüyorum karar veremedim 🤔
Henza rmys_06 yanı belkı baska annelerımızde gorur soyler ama ben cok kullanıslı bulmadım acıkcası bıraz ayaklandıgında dusme sabsı cok cok cok yuksek