Bende iki bebek kaybettim ve şimdiki hamileliğimde 11 haftada sabah kan içinde uyandım arakıklarla 13. Haftaya kadar kanamam oldu benim kanamamı vajinal jel kesti hamd olsun ki şuanda 19. Haftayız kanamada yok. Sende korkma. İnan ve Allaha sığın canım benim. Seni inan çokkkkk iyi anlıyorum çokkk.😔😔