Bsetly durumlar iyi sadece kendimi çok yoruyorum bi küçük bebeğim daha var onla tek basıma ilgileniyorum bu ara biraz rahatsız hastanelere gidiyoruz bugün de gidicez ne nesi var derseniz görüp görebileceğiniz en sağlıklı bebek ama doktorlar iste can sıkıyor bugün belli olcak Cumartesi günü küstü aksama kadar kızım en son acile götürdük test yapıldı serum takıldı midesi rahatlasın diye karaciğer emzimleri yüksek dediler bi daha geldik doktora snr imkansız ne alaka dedik bu yaştaki bebekte kusmaya bağlıdır dedik ogreymis gerçekten snr iki degeri yüksek çıktı kanda çocuk bilmem nesi varmış uzun bugün ona geldik 10 da giricez o da temiz cikicak çünkü baktım netten bu yaştaki bebekte görülmüyor hem gorulsede allah korusun bebim kızımda hic bir bulgu yok bakalım ne olucak yanı bi hafta olucak hamilemiyim unuttum he oğlumu hissediyorum çok şükür hareketlerini strese girmemeye çalışıyorum sakince işlerimi hallediyorim hamilelik yorgun olma dışında iyi bakalım hayırlısı 🤗