Giz4110 Ezgieknci canım denizlide Hacı Şerif şubeleri var başka yerlerde de duymuşsundur belki. Çok kaliteliler sipariş de alıyorlar kardeşimin şehir dışındaki nişanı için de ordan aldık mesela. Düşünebilirsin bir araştır 🥳
Erdeminannesi0219 Giz4110 bende oğlum için ordan yaptırdım çikolataları çok kaliteli ve uyguna yapıyorlar 👍🏻
inciiim Giz4110 canım bende internetten sipariş vermek istiyorum ama havalar sıcak ya erirse gelene kadar diye korkuyorum 😥
Migrenli_ Ben instagramdan bebekcikolatası diye bi sayfaya sipariş verdim modellerini çok beğendiğim için fiyatı da çok uygundu. Ama henüz gelmedi :( üçlünset 180 TL ydi
inciiim Giz4110 canım sipariş verdim geldi bile buz aküleri ile gönderiyorlar çikolatanın tadını da evdekiler çok beğendi 😊