Kızlar 6+1 günlük hamileyim. Rahim ters olduğu iÇin karından göremiyoruz hala vajinal görüyoruz. Doktorkarın kimi bu dönemlerde kalp atımını çok dinlemek bebeğe zarar verir diyor kimi de vermez diyor 😞 sizler her hafta gittiğinizde dinliyor muydunuz ve böyle bir şey söyledi mi doktorunuz. Alttan bakıldığı içim dinletmiyor