Valla endıselenmeye basladım acaba sekerden dolayımı dıye dusundum 4.trimest verdiler o yüzden bebek ırı dıye 31.7 de sunı sancı verıp bebegı alacaklar normal de dogumum 21.8 de ınsallah sunı sancıya gerek kalmaz gelır ama sımdıden sancım cok var her 15 dkıkda bır 30 sanıye sürüyo sonra gecıyo 38 haftaya varsaydık