Kelebek26 Tecrübeli anneler yazabilir mi ? Anne yanı besik almaya karar verdim fakat 5090 mı 60120 mi almalıyım bu iki ölçüde kaç kaça kadar kullanılır ? Baktığım her üründe farklı yaşlar söylenmiş 50*90 için bir yaş yazan da var 2 yaş yazan da.
Babyy1S Kelebek26 60 a 120 ben aldim odam geniş olmasina ragmen beşik buyuk duruyor odada eger odan kucukse daha ideal boylara bak derim benim aldigm beşik 4 yaşa kadar kullanıliyor
Kelebek26 polisanne19 malesef odam küçük kararsız kaldım. Yoksa büyük almak istiyorum 50*90 2-3 yaşına kadar kullanılır mı ki