Bu doğum sancısı neye benzer? Nerede olur? Herkeste aynı şekilde mi olur? 5 dk da bir olunca hastanede olmak lazım deniyor da sancı mı değil mi nasıl anlayacağız? 1 saattir bebeğim devamlı kıpırdanıyor. O kıpırdandıkca bi yerlerim ağrıyor bazen hafif bazen şiddetli. Sağa dönsem aynı sola dönsem aynı. Bazen aşağıda bazen sağda bazen solda ağrı. Sancı mı değil mi nasıl anlayacağız?