cutemom95 Canım şimdi sana Medicalpark ile ilgili bilgiler wereceğim😀Aralık ayında bi arkadaşım doğum yaptı Kemal Bey’di onunda doktoru. Sezaryen olmuştu. Doğumhanesi we kalınan oda çok temizmiş. Hemşireler filan da çok ilgililermiş. Herşeyinden çok memnun kaldım herkese de öneriyorum o hastaneyi diyor. O da temizlik mewzusuna çok takıntılı, o memnun kaldıysa bende kalırım. Pişman olmazsın diyor😊