TAkilicci Mom_Eliff o zaman doktorun yönlendirmesi ile ikiniyorsunuz arkadaşım öyle dedi epidural de dogal en iyisi
Mom_Eliff ecembugra53 şu an 7 aylık hamileyim bende normal doğum istiyorum fakat çok sancım olursa epidural ister miyim diye düşünüyorum 🤷🏽♀️
Mom_Eliff Degisken ben de aslında öyle düşünüyordum ama şu an kararsızım. Bel ağrısı yapıyor diyorlar bilemedim 🤷🏽♀️
Mom_Eliff ecembugra53 ben de hiç bilmiyorum karıştım hep. Çok sancım olur mu yani saatlerce açılmayı bekleyen ve deli gibi sancı çekenler var. İnşallah açılma olur da epidurale gerek kalmadan doğururuz
ecembugra53 Mom_Eliff bilmiyom ki canım dediğin gibi herkeste bu durum farklı oluyor inş tek avazda doğurursun canım
Degisken Mom_Eliff bel ağrısı yapıyor. Benim ilki sezeryanda.epiduralli. Hala ağrır belim iş yaptığımda adet dönemimde. Ondan önce bilmezdim bel ağrısını.