Pişik kremi olarak bephantol kullandım ama tecrübelerime göre şunu çok rahat söyleyebilirim ki en iyi pişik ilacı saf zeytinyağı net.
Göğüs pompası olarak da (çalışan birisi olduğum için çok kullandım) hem manueli hem elektrikli denedim, manuel hem yoruyor , hem zaman alıyor, hem de daha az süt elde ediyorsunuz. O konuda da kesinlikle lansinoh ikisi bir arada elektrikli göğüs pompasını tavsiye ederim ben çok memnun kalmıştım, inşallah ikinci bebeğimde de tekrar onu kullanacağım.