Sanslikedi17 Merhaba kızlar ikili taramayı kaçıncı haftada yaptırıyoruz? bir hafta sonra olsa birşey fark eder mi? birde araştırma hastanelerinde yapılıyordu genelde ama şuan pandemi hastanesi oldu orası yine devlette yaparlar mı? Nasıl bir test bilmiyorum da.
1989-- Sanslikedi17 once doktorunuz burun kemihine ve ense kalinliga bakıyor size bi form dolduruyor o formla lab. Kaninizi alıyorlar ozelde bu sekildeydi devlette nasıl yapiyorlar bilmiyorum. Hayirli temiz sonuclariniz ciksin insallah
Berraefe Kanla yapılan bir test haftasında yaptırmanız gerekiyor nete yazın çıkar kaçıncı haftalarda oldugu günü geçerse yapmazlar devlet hastaneleri yapıyor benim haftam geçtiği için üçlü taramayı yaptirmistim
Sanslikedi17 Berraefe benim tam o haftalar bayrama denk geliyor doktorda izin aşır diye soruyorum o zaman sonrasında ki üçlü taramada aynı şey