Sblomr Kızlarrr perine masajı yaptım hafif kan oldu parmağım acaba tahriş mi ettim beceremedim çok moralim bozuldu şimdide peçeteye hafif kan geldi 😢
AybarsMomy Sblomr tırnakların uzunmuydu çizdirmiş olabilir misin acaba. Yani bişey söylemekte çok zor ben o masajı yapamam mesela korkarım zaten. İnşAllah önemli bişey değildir bebeğin hareketlerini bi takip et bakalım
Sblomr AybarsMomy bebek hareketli baya canım ki normalde böyle olmuyor.. bugün de doktora gittik çatıma bakıldı.. tırnaklarımı kestim de bir tanesi çok hafif uzamıştı karışmadım.. inş birşey olmaz 🤦♀️
Degisken Sblomr bir an nişan olabilirmi diye düşündüm çatı dan sonra olabiliyor kanama öyle yazıyorlar genelde. Devam etmezse sorun olmaz bence. Ben başlamadım perine ye daha.aynı günlerdeyiz sizle
Sblomr AybarsMomy kesin canım benim de aklıma geldi ama sence enfeksiyon kapar mı ya ufak bir çizgiden
AybarsMomy Sblomr kapmazsın inşAllah ya kötü düşünme olmuş artık. Elini yıkayıp masaj yapmışsındır zaten .
Sblomr AybarsMomy aynen canım ki zaten el yıkamaya takıntılı bir insanım.. bu arada çok teşekkürler 🥰
Sblomr Degisken nişan değil herhal ya ben çok bastırdım ondan oldu galiba dikkat edeceğim bir kaç gün bakalım eğer devam ederse doktor yolu yine 🤦♀️ 34 te başlamak lazımmış ben araştırdım biraz
Sblomr Deryadiyebiri yaa aynıyız senle o zaman.. aslında 34. Haftada başlamak lazımmışta ben geç öğrendim nette araştır normal doğumu kolaylaştırıyor bide yırtılmalara bir nevi engel oluyormuş.. doktora sordum bugün aaa çok iyi devam et dedi canım