Flz-kuku Smile18 ben muayne oldum 1 cm açılma var evde sancımı beklicem suni sancı almak istemedim siz naptınız gittinizmi doktora ☺️
Smile18 Flz-kuku Hadi gözün aydın 😃Doktorumla konuştum sancın 3.4 dkkaya düşerse gel dedi bekliyorum bende.
Flz-kuku N6gksl Bencede istemiyor 😁 1 cm açılmamız başlamış çok şükür evde sancımı beklicem nasip artık 😆
Beyza26 Hulyauygur dün doktorumla konuştum sezeryan istemiyot normal olucak nasipse bi terslik olmadığı sürece 🙏🏼
Flz-kuku Smile18 Nişanım iki sefer geldi biri pembemsi kan diğeri kahverengi sümüksü akıntıydı şimdi açılma bekliyoruz