nursedahatira Kızlar ne durumdasınız? Hazırlıklar sıkıntılar ne durumda? Ben daha hastane çantasını hazırlamadım. Aslında mobilyalar hariç her şey tam ama ortada alınan eşyalar dışında bi şey yok. Yerleştirme gibi
fosforlukalem nursedahatira 33+6 yım kenarından köşesinden yakaladım 33 haftayı 😋 bugün odası temizlendi. Yarın eşyalarını yıkamaya başlayacağım, hafta sonu ütüleyip yerleştireceğiz. Cumartesi günü kendi ihtiyaçlarım için alışveriş yapacağım (pijama, sütyen vs) hafta içi de onları yıkayıp ütüleyip hastane çantamı hazırlayıp artık içim rahat doğumu beklemek istiyorum 😊
tugbaayaz nursedahatira 32+6 olduk bizde hazırlıklarımız tamam çok şükür mide yanması çok fena dün akşamdan beri kasıklarım ağrıyor adet olacakmışım gibi uyuyamıyorum sağa dön yok sola dön yok gece saat başı lavaboya kalkıyorum zaten ayaklarım şişiyor yani 30 dan sonrası beni benden aldı ondan öncesi gayet rahattım
ecembugra53 nursedahatira bende inş ı günlere o haftalara gelirim birazcık daha var 😊🤲🏻 Saglıkla gelsin bebişiniz
BetusMom nursedahatira nursedahatira 33+0 bugün ama en ufak bir iş yapayım akşama yürüyemiyorum kalça ağrısından. Yaşlıların halini anladm resmen penguen gbi yürüryorum yatağa yattığımda olduğum yerde kalıyorum kıpırdayamıyrm dönersemde resmen sürüklenerek dönüyorum🥺 dün tüm gün çamaşırlarını yıkadım bugün dinlenecem yoksa ağrılarla başa çıkamam oda takımı haftasonu gelecek o zmana da ütüler ütüler yerleştiririm diye düşündm😇 genel ev temizliği kaldı bide işte yatak odası takımı gelecek yani. Kapı süsü ve yastık yaptırmadım o kaldı bakalm karar verip yaptırabilirsem. Allah yardımcımız olsun ben çok ağrılı atlatıyorm son haftaları🥺
Fatos10 Hazirliklar tamam ama sıkıntılar çok uyuyamiyorum mide yanmasi bel ağrıları gece olsun istemiyorum artik 😔
nursedahatira Fatos10 uyuyamama sorunu bende de var 5 dakikada bir sağdan sola dönüyorum o da zaten 5 dakika sürüyor 😂
nursedahatira fosforlukalem bizim mobilyalarımız da bir gelse hepsini halledicem ama yok anam marangozla çalışmak çok zor
gzdeeee92 33+3 canım bende daha çantayı hazırlamadım iyice ağırlaştım ama ayaklarım ağrıyor belim böbreğim 🤦♀️ ve tabi dayanılmaz mide yanmam var sabırla bekliyoruz bakalım 🤰
nursedahatira ecembugra53 amin canım hepimizin inşallah. Zaman göz açıp kapayana dek geçiyor keyfini çıkar 😊
nursedahatira BetusMom allah yardımcın olsun canım ben de penguen gibi yürüyorum eşim sürekli dalga geçiyor hatta 😂 bi şey kalmamış bitmiş sayılır her şeyin sağlıkla gelsin bebiş
strangelove nursedahatira Erken doğum riski görmüyorum dedi doktor, ben de hiçbir şey hazırlamadım. Bu gidişle ilk sancıyla hazırlayacağım. 😀 Hızlı kilo alacağımız döneme girdiğimiz için hareketi artırdım. 1 saat yürüyüş, yarım saat hamile yogası yapıyorum.
Rabia26 nursedahatira kizlar cok siddetli bel agrim oluyor dunden beri sanki belimaa kopacak gibi siizde yasiyormusunuz bunu 33+5 haftaligiz
Ulkar nursedahatira Elbiseleri,alish verishi,yatagi,her shei hazir, elbiselerini yikayin utuledim bile)hastane cantasida hazir) bir tek bebek arabasi alamadik hala,onuda alirsak her shey tamam.