ismayilin_annesi Erkek ve kız anneleri isimlerinizi görelim😍👌🏻Benimki nasıl fikrinizi öğrenmek isterim çoook😘💋
NesrinDefne ismayilin_annesi Ben seçtim de doğurdum bile kimliği cüzdanımda şu anda 😂😂 Defne hanım mızıldanıp duruyor şu anda yanımda karnımdayken de geceleri uyutmuyordu şimdi de 😂
Cenkerim ismayilin_annesi keske bende bulabildim diye post acabilsem😂ismail aslan guzel olmus😍bizde iki isim dusunyoz ama 27 haftalik olduk birini bulamadik daha
Beyzaa ismayilin_annesi aslan in yanina yakisacak bi isim ariyorum bende ☺☺ Eşim aslan koymak istiyo hatta aslan koyacak yani 😬 bende bi isim daha olsun diyorum bakalim ne olacak ☺🦁
ismayilin_annesi NesrinDefne Kıyamam☺❤❤Defne bebeğe kocaman öpücükler💋💋Allah korusun🙏🏻Darısı başıma İnşallah
Hulyarecep Yamaç Ege 😇 KıZda eylül arya olacak ama bizim sülalade 3 tane var eylül eşimde tutturdu kızım olursa adı eylül olacak diye ikna edemiyorum 😓 rabbim hangisini nasip ederse artık erkek gibi hissediyorum ama rüyamda hep kıZ görüyorum 🤰🏻🙏
ismayilin_annesi Hulyarecep neyi hissedirsense odur...Anneler hisseder..bende hep erkek hissettim...Eylül güzel ad..Eylem de güzel mesela düşünülebilir...
Mlsymc Hulyarecep çukur dizisinden sonra mi karar verdiniz yamaç a 😂 ben ondan çok etkilendimde bende yamaç istiyorum erkek olursa 🙈
Mefkure Aybüke ☺ Babası istedi buldu bende beğendim kabul ettik oy birliğiyle 😂 inşallah sağ Salim bi de gelse Aybükemiz ❤
Aysenurtimurcin ismayilin_annesi ayyyy bende hep kiz hissetmistim 14 haftaligim hep canm tuzlu eksi seyler istiyodu hic tatli cekmiyo ama oglan bizimkide olsun sagligi yerinde olsun da sükür bunada bende simdi oglan ismi dusunuyom
tugbaozogul Benim prensesimin ismide Ebrar Duru olacak. Rabbim nasip ederse inşAllah az kaldı kavuşmamıza😊 38+2 👼🎀
Ecem Zeynep Duru bizim pamuğun adı da ♥ 32+6yız Zaman daraldıkça bende daralıyorum böyle sıkıntı basıyor sizde de oluyor mu ☺