27.haftamdayim ve en basindna beri enfeksiyonun hiç geçmedi.onceki.doktorum hiç ilaç yazmazdi hep şu iç derdi bir türlü geçmedi. Doktorumu degistirdim ve bu doktorum Azosilin antibiyotik hap yazmış. Antibiyotik olunca biraz cekindim daha önce kullanan ya da bilgisi olan var mı?