Fbeng Arkadaşlar 8 yıldır Van’da yaşıyorum. 3 yıldır evliyim ve ikinci bebeğime hamileyim 10. Hafta. Halen doğru düzgün bir kadın doğum doktoruna denk gelmedim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum🙏
Yaren- Bende hayat hastahanesi eara andıca gidiyorum cok memnunum canım tüm mesajlarıma itinayla cevap veriyor aklıma takılan her soruyu cevaplıyor tAtlı dilli güler yüzlü
Btlgnr Yaren- ben de Esra hanımı düşünüyordum :) şimdi memleketteyim ama döndüğümde doğuma 1 ay kalmış olacak o yüzden fikir toplamak çok önemli benim için teşekkür ederim 😊 doğumunu da mı orda yapıcaksın?
Yaren- Btlgnr amin canım valla hiç sormadım canım ama egm ve tak ya yüzde 20 indirimi var hastahanenin muane ücredi 82 tl ye filan geliyor bu gidişimde onuda sorayım
Btlgnr Gulbenn maşallah az kalmış hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah canım 🤲😊 eşinin neyden dolayı indirimi oluyo