Merhaba güzel anneler 3 yıl arayla 2.gebeliğimi yaşıyorum.ilk gebeliğimde yüksek tansiyondam dolayı sezaryen oldum. Şuan 12 haftalık gebeyim ama doğumdan çok korkuyorum kaçıncı haftamda srzaryen olabilirim veya doğuma girmeden sancı yaşayacakmıyım yoksa sancı gelmeden beni alıcaklarmı sezaryene. Ayrıca genel anestezi mi olmalıyım lütfen bana akıl verin çook korkuyorum kızlar…