EbrarBilgem Lamia65 ağustos sonunda doğarsa aslan 🦁 eylül başında doğarsa başak 🐣🥰inşallah başak olması dileğimle 😁😁
Edsn EbrarBilgem ben de başak olabilir ,olsun diye hesap yapmıştım ama evdeki hesap çarşıya uymadı terazi olacak 😂
Destinaroza Babasi terazi ben yay kizim koc ve yeni doganimizda ikizler 3 gun daha gecseydi yengec olacakti ama kismet
Lamia65 1zeynepelif Bizde 21+4 haftayız canım.tahmini dogum 7 kasım bakalım inşALLAH hayırlısı🤲 Salıkla gelsin tüm bebişler🤲