tugce67-67 Burcak_08 biz göktuğ kocacağız iki isim istersen asil göktuğ da güzel oluyor😂aren isminide çok istedim ama göktuğ da karar kıldık🙈
Edsn tugce67-67 ben de bugüne kadar Göktuğ koyacağım diyordum bugün acaba Aras Aslan mı olsa diye kafam karıştı 🙄
Giz4110 Burcak_08 TUNA 😍 hem anlamlı hem güzel hem de bütün tunalar yakışıklı ve zeki oluyor. 😂 Ben kızım olacak diye koyamadım erkek olsa bir dk düşünmezdim 🥰
Giz4110 Yusufcuk6 tuanayı düşündüm vallahiii ama eşimi ikna edemedim 🤨😑😜 Defne ismine karar kıldık artık tek anlaşabildiğimiz nokta bu oldu 😂
Semisssad Enes evet göktuğ da çok güzel isim ama allah nasip ederse bizde muhammed sad koyacaz ama ayaz ismini cok beğeniyorum