Gul97 37 haftalığım karnımda sertleşme adet sancısı gibi bir sancı hissediyorum kasıklarımda bacaklarım ve belim ağrıyor hala geçmedi bu sancı olabilir mi ilk gebeliğim bilenler yazabilir mi sancı nasıl oluyor
Deletedmom262 Gul97 dun gece bende ayni sekildeydim. 37.haftadayim. sabah gecti ama. Az once hafif hafif vurdu gecti sonra. Hazirlik yapiyor canim. Sanci agrisi daha siddetli oluyor ve giderek siddeti artiyor. Eger boyle oluyorsa hastaneye gidin derim.
Gul97 Deletedmom262 tamam canım teşekkür ederim duşa girdim şimdi bakalım takip edicez mecbur inşallah benimde geçer