Baby17 muayene ücreti 80 lira. Normal doğum 900, sezaryen 1700. Benim şuan belli değil doğum şeklim. Eğer normal doğum olursa eski ebeleri Sevim Ebe var o gelip doğumuma eşlik edecek. Sezaryen olursa Enes hoca yaptıracak. Takibimi Enes hoca yapıyor ama doktorlarının 3ü de iyi