Mozel2747 Merhabalar 27 haftalık hamileyim kuyruk sokumum çok ağrıyor ve batıyor oturamıyorum resmen neden olabilir acaba bilgisi olanlar yazabilirler mi
NurseB Mozel2747 bebek baskı yaptığı için ağrıyor canım çok normal bende de vardı doktpra da sordum normal dedi. Egsersiz yap iyi geliyor. Hamile yogası filan
Mozel2747 NurseB çok teşekkürler bebek için bi sakıncası yok değil mi erken doğum falan olmaz değil mi
Neclanur Mozel2747 yok canım.bende öyleydim özellikle uzun oturunca sandalyede falan kalkarken sanki kuyruğu orda birakiyorum😁 ama şuan 32 deyim sanki daha hafifledi
Emine1002 Vala 27 28 haftalarda basliyo doguma kadar gidiyo heralde 35 haftaligiz bazen otururken o kadar aciyoki ayyhh diye bağırıyorum özellikle is yaptigimda uzun sure ayakta kaldığımda cok oluyo