Ozustaseyma benimde oldu ayaklarım patlatacak gibiydi resmen hemen doktorumu aradım normalmiş ayaklarını yere basma hep uzat altına yükseltmek için yastık koy dedi emzirirken bile ayakların uzanır durumda olsun dedi. Geçmeyecek sanmıştım 7.gün birden bire baktım şişlik gitmiş 😌