Benim de aynı şekilde 23 eylül doğum gözüküyor,6 eylül sınav.. Ne yapacağımı bilmiyorum,başvurup başvurmamakta kararsızım.Bir de olur ya sınavda sancı tutar,suyum gelir, başkasının dikkatini dağıtmaktan emeklerini ziyan etmekten korkuyorum..İkilemdeyim