Sermec27 bende bundan öncekilerde hep planli gittim doktora gittim vitaminler kullandim falan üç ay dır namaz kılıyorum o son kurtajdan sonra basladim ve her namazimda dua ettim allahim sen hayırlısını sağlıklısını ver kucağımızı bos birakma diye ve bu ay hic beklemezken hamile olduğumu öğrendim tabi daha bir yumurtlama testi bide gebelik testi yaptim hersey yolundami bilmiyorum ama allah böyle uygun görmüş ki vermis diyorum demekki hayırlısı benim icin buymus