Deletedmom262 Zehra2604 ben bugun 37 haftalik oldum. Dun geceden sabaha kadar adet sancisi cektim resmen. Oglene dogru kesildi. Simdi tekrar basliycakmis gibi 🤦♀️
Happy46 Zehra2604 benimde oluyordu doktor magnezyum verdi geçti son aylarda normal bu ağrılar doğum sancısı daha Farklı
Suis Evet bende yaşıyorum bizde tam 34 haftalık oldu. Ntseye girdim sancı çıkmadı normal olduğunu bebeğim büyüdükçe ağrımın olacağını söyledi doktorum
Zehra2604 Suis internetten baktım. Normal diyor, vücut kendini doğuma hazırlıyormuş, ama yine de içim rahat etsin diye doktora gidicem yarın
Zehra2604 Happy46 ayaklarımın üstüne basamıyorum ağrı oluyor dedim en son gittiğimde, magnezyum kullanmama gerek var mı dedim, yok dedi, dediği gibi de oldu rahatladı ayaklarımın ağrısı, şimdi verir mi ki, normal mi der yoksa bilmiyorum, yarın gideyim bi
Sedoss2361 Zehra2604 Aynı bende ayaklarımın üstünde basamıyorum özellikle sabahları öyle ağrıyolarki terlik giyiyorum anca öyle yürüyebiliyorum 😕