Her gittiğim doktor bebeğin iri bu hafta sancın olursa normal ama 40 haftayı tamamlar yada geçersen sezeryan diyor bebeğim suan 38.haftadayız 3kilo 870gram dün ki Haliyle sorum şu 4kg üstü Doğum yapanlar var mı ve zorlukları nedir ayrıca devlet hastaneside 4kilo üstünde mecburi sezeryan mı yapıyor...ilk günden beri normal Doğum o kadar istiyordumki merakımı gideren çıkar umarım