Canım taammm olarak aaynısı 3 gün önce ve dün iki kez bana da oldu. Bana da demişlerdi ki, herkesin bir anda patlamaz, sızıntı şeklinde suyu gelebilir. İlla bir anda boşalacak diye bekleme dediler. O yüzden suyum mu geldi acaba diye panik oldum. Hadi ilkinde yanlış anlamışımdır dedim, acele etmeyeyim Bi daha bakayım dedim. Bekledim bekledim gelmeyince gitmedim hastaneye. Ama ikincisinde ilkinden daha çok geldi ve bunu da yanlış anlamış olamam herhalde diye doktorumu aradım. Hemen hastaneye gel dedi, alttan baktı karnımdan bastırdı, bekledi biraz daha, yok suyun gelmemiş daha dedi. Nst’ye bağladı her ihtimale karşı. Yine bir şey yok. Havalar sıcak olduğu için terlemiş veya idrar kaçırmış olabilirsin dedi. Bu da böyle komik bir anım olarak kaldı 😄