Kızlar 37+5 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı doktora gittim fakat doktorum bana bebeğimin kilosunu söylemedi ultrason kağıdını istedim onuda vermedi en son 1 hafta önce gittim bebeğim 3 kilo 100 gramdı kilosu ne kadar diye sorduğumda da bebeğinin kilosu geçen haftayla aynı dedi ama aynı olsa bile en azından ultrason kağıdını verirdi onuda vermedi her hafta ultrason ölçümü yapmak iyi değil dedi artık sonlara yaklaştım yani bebeğin en çok kilo aldığı haftalarımdayım aynı kiloda olması sizce mantıklı mı yada benim gibi böyle bi durum yaşayan var mı lütfen benimle paylaşırsanız sevinirim 😊🙏🏼