Kızlar acill çok kötüyüm akşam 7 den beri gözüm yanıyordu başta anlamadım yatağa yattım sağ gözüm sular seller gbi yaş akıyor. Eşimi kaldırdım damla aldık yürürken ayaktayken bir şey Yok gözümde kafamı yastığa koyuyorum gözümü kapatıyorum gözlerim kıpkırmızı oluyo durmadan yaş akıyo yaşayan var mı .? Bahar alerjisi diyorum ama bilmiyorum genede. gerçekten şuan uykuya çok ihtyacım var uyumam gerek Ama ben gözümü kırpamıyorum