hayalim13 ben kuzum benimde kalp şeklinde rahmim de perde var ana çok şükür bebeğim doğdu şimdi ikinciye hamilryim ,bana da sana dediklerinin aynısın dediler doktorunu iyi seç yeterli bana da ameliyat olman lazım çocuğun olmaz demişlerdi allah tan başkası bilemez